Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PCPR.I.111.6.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: PCPR.I.111.6.2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej
Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Data udostępnienia: 2017-08-07
Ogłoszono dnia: 2017-08-07 przez Joanna Różańska
Termin składania dokumentów: 2017-08-25 14:00:00
Nr ogłoszenia: PCPR.I.111.6.2017
Zlecający: Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe i co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji,
- znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego,
- biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne,
- analityczny sposób myślenia,
- umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych,
- dyspozycyjność,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- komunikatywność, umiejętność pracy w grupie,
- łatwość przyswajania wiedzy,
- odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wydawanie decyzji administracyjnych, przygotowywanie umów i porozumień zgodnie z ustawą o pomocy społecznej i ustawą o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej,
- Opracowywanie i realizacja 3 – letnich powiatowych programów dotyczących rozwoju pieczy zastępczej,
- Ustalanie odpłatności rodziców biologicznych dzieci znajdujących się w placówkach opiekuńczo-wychowawczych i rodzinach zastępczych,
- Przygotowywanie decyzji w sprawie ustalania odpłatności rodziców naturalnych lub opiekunów prawnych za pobyt dziecka w placówkach opiekuńczo - wychowawczych, w przypadku gdy dysponują dochodami dziecka,
- Prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej rodzin zastępczych- w tym rejestr rodzin zastępczych, wykaz decyzji itp,
- Przygotowywanie sprawozdań dotyczących funkcjonowania oraz finansowania rodzin zastępczych,
- Przygotowywanie list wypłat pomocy pieniężnej udzielanej rodzinom zastępczym oraz usamodzielniającym się wychowankom rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo wychowawczych,
- Sporządzanie not księgowych, rachunków i zestawień za pobyt dziecka z terenu innego powiatu,
- Współpraca z Zespołem ds. rodzinnej pieczy zastępczej,
- Kierowanie osób ubiegających się o przyjęcie do domu pomocy społecznej,
- Przygotowywanie decyzji dotyczących umieszczania w domach pomocy społecznej oraz określających odpłatność za pobyt osób umieszczonych w domach pomocy społecznej,
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej domów pomocy społecznej: rejestru decyzji, meldunków o ruchu mieszkańców, meldunków dot. funkcjonowania domów pomocy społecznej,
- Przyjmowanie informacji o stanie osobowym w domach pomocy społecznej oraz placówkach opiekuńczo – wychowawczych,
- Prowadzenie rejestru wydanych decyzji,
- Sporządzanie sprawozdawczości zgodnie z ustawą o pomocy społecznej i ustawą o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej;
- Wprowadzanie danych do systemu POMOST.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Umowa o pracę
V. Wymagane dokumenty:
a) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem, wraz z uzasadnieniem,
b) życiorys (CV) z opisem pracy zawodowej,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie wg załączonego wzoru
d) kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie (potwierdzona za zgodność z oryginałem),
e) kserokopie świadectw pracy / lub zaświadczeń potwierdzające staż pracy ( potwierdzone za zgodność z oryginałem ),
f) kserokopie innych dokumentów potwierdzających dorobek i kwalifikacje zawodowe ( potwierdzone za zgodność z oryginałem),
g) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
j) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
k) kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Dokumenty – podanie i CV – powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-08-25 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko inspektora ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej" w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin lub listem na adres podany wyżej w terminie do dnia: 25 sierpień 2017r. do godz. 14:00 . Decyduje data wpływu dokumentów do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie. Dokumenty, które wpłyną po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin.
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór przeprowadzi komisja.
Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym – należy dołączyć do nich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Rozpatrywane będą wyłącznie oferty złożone w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym – należy dołączyć do nich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - http://bip.wrota.lubuskie.pl/pcprsulecin oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie. Nie odsyłamy ofert, ani nie informujemy pisemnie kandydatów o wyniku naboru.
Wybrany kandydat przed podpisaniem z nim umowy o pracę zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PCPR.I.111.6.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: PCPR.I.111.6.2017
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Różańska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-08-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Różańska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-08-07 13:59:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-08-07 14:02:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-08-31 15:48:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 543 raz(y) |