ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny księgowy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin

Wymiar etatu: umowa na czas zastępstwa

Ilość etatów: 1/2

Wydział: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Data udostępnienia: 2018-07-02

Ogłoszono dnia: 2018-07-02 przez Joanna Różańska

Termin składania dokumentów: 2018-07-13 14:00:00

Nr ogłoszenia: 6.2018

Zlecający: Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać zgodnie z art. 54 ust 2 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.), następujące niezbędne wymagania:
1. Ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
5. Spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość obowiązujących przepisów prawnych regulujących przepisy finansowe i płacowe.
2. Umiejętność podstawowej obsługi programów w zakresie MS Office.
3. Znajomość programów finansowo-księgowych.
4. Doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości budżetowej.
5. Terminowość, operatywność, dokładność, odpowiedzialność i komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
3. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
4. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości. zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych.
6. Opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki.
7. Kompletowanie dokumentów finansowo – księgowych, dokonywanie przelewów.
8. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych.
9. Prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej.
10. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.
11. Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Wymiar etatu: ½ etatu.
2. Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 20 godzin.
3. Miejsce pracy: siedziba PCPR

V. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny,
2.  Życiorys zawodowy – curriculum vitae,
3.  Dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności, świadectwa pracy,
4.  Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
5.  Oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6.  Podpisane oświadczenie o treści - "wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2016 r., poz. 922 ze zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-07-13 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty i oświadczenia należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem:
Nabór na stanowisko głównego księgowego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie  w Sulęcinie.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie  w Sulęcinie lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Sulęcinie ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu przesyłki do PCPR.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.07.2018 r. o godz. 14.15.
3. Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim (Dz. U. z 2018 r., poz. 931, ze zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
4. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
5. Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.
6. Dokumenty wybranego kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do akt osobowych.
7. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej www.pcprsulecin.pl, na tablicy informacyjnej w jednostce i Biuletynie Informacji Publicznej PCPR w Sulęcinie.
8. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w terminie 2 tygodni od ogłoszenia wyników naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 957550753
« powrót do poprzedniej strony