Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PCPR.I.111.1.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: PCPR.I.111.1.2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Data udostępnienia: 2015-03-09
Ogłoszono dnia: 2015-03-09 przez Przemysław Bilon
Termin składania dokumentów: 2015-03-24 14:00:00
Nr ogłoszenia: PCPR.I.111.1.2015
Zlecający: Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka,
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadki gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
- nie była skazana prawomocny wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), Internetu oraz innych urządzeń biurowych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- prawo jazdy kat. B.
- posiadanie samochodu osobowego (umowa na ryczałt kilometrowy)
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i ustawie o pomocy społecznej
- doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną,
- znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządów terytorialnych (województwo, powiat, gmina),
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej,
- przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku,
- pomoc rodziną zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu,
- zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej reedukacyjnej i rehabilitacyjnej,
- zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających,
- udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej,
- przedstawienia corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) 40 godzin tygodniowo,
3) zadaniowy czas pracy,
4) praca biurowa w pozycji siedzącej wymagająca koncentracji,
5) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
6) praca w terenie.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załącznika do ogłoszenia,
4) kserokopie świadectw i dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności, referencje,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (w przypadku jego posiadania) – świadectwa pracy, zaświadczenia,
6) kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
7) kserokopia prawa jazdy,
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do
dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
11) oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w naborze.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-03-24 14:00:00
b. Sposób:
1) osobiście
2) za pośrednictwem poczty
c. Miejsce:
1) w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
2) na adres: ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin.
z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej”.
VII. Informacje dodatkowe:
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane przez Komisję prowadzącą nabór na stanowisko pracy: Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej powołaną Zarządzeniem nr 19/2014 z dnia 27.11.2014r.. Decyduje data wpływu dokumentów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie.