Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PCPR.I.111.4.2014Drukuj informację Ogłoszenie numer: PCPR.I.111.4.2014Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie, ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 3
Wydział: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Data udostępnienia: 2014-12-02
Ogłoszono dnia: 2014-12-02 przez Przemysław Bilon
Termin składania dokumentów: 2014-12-16 00:00:00
Nr ogłoszenia: PCPR.I.111.4.2014
Zlecający: Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka,
-
nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
-
wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadki gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
-
nie była skazana prawomocny wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
-
znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), Internetu oraz innych urządzeń biurowych,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia,
-
prawo jazdy kat. B.
-
posiadanie samochodu osobowego (umowa na ryczałt kilometrowy)
b. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość zagadnień z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i ustawie o pomocy społecznej
-
doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną,
-
znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządów terytorialnych (województwo, powiat, gmina),
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
-
udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej,
-
przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku,
-
pomoc rodziną zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu,
-
zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej reedukacyjnej i rehabilitacyjnej,
-
zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających,
-
udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej,
-
przedstawienia corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej.
-
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) 40 godzin tygodniowo,
3) zadaniowy czas pracy,
4) praca biurowa w pozycji siedzącej wymagająca koncentracji,
5) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
6) praca w terenie.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg załącznika do ogłoszenia,
4) kserokopie świadectw i dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności, referencje,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (w przypadku jego posiadania) – świadectwa pracy, zaświadczenia,
6) kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
7) kserokopia prawa jazdy,
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do
dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
11) oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w naborze.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-12-16 00:00:00
b. Sposób:
1) osobiście
2) za pośrednictwem poczty
c. Miejsce:
1) w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
2) na adres: ul. Szpitalna 9, 69-200 Sulęcin.
z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko Koordynator Rodzinnej Pieczy Zastępczej”.
VII. Informacje dodatkowe:
1) Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy; oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
2) Wymagane dokumenty – list motywacyjny i CV – powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).”
(Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).”
3) Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
4) Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej –www.bip.powiatsulecinski.pl oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Sulęcinie i Starostwa Powiatowego w Sulęcinie.
w Sulęcinie i Starostwa Powiatowego w Sulęcinie.
5) Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata
z zatrudnienia w Powiatowy Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie) – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem podpisania umowy o pracę.
z zatrudnienia w Powiatowy Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie) – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem podpisania umowy o pracę.