Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zapytania ofertowe

Szczegóły informacji

2024-02-14 SPROSTOWANIE DOTYCZĄCE TERMINU SKŁADANIA OFERT w zapytaniu ofertowym nr PCPR.I.261.2.2024.MF z dnia 13.02.2024r. o udzielenie zamówienia pn. „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego”

Informacja ogłoszona dnia 2024-02-15 07:37:34 przez Rafał Fortuniak

Akapit nr 1 - brak tytułu

W Zapytaniu ofertowym nr PCPR.I.261.2.2024 w punkcie 8. Forma, miejsce i termin złożenia oferty
Jest:
„Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku - „Formularz ofertowy”,
Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 08.02.2024r., do godz. 15:00 w siedzibie zamawiającego, tj. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie ul. Daszyńskiego 49, 69-200 Sulęcin osobiście lub pocztą na adres zamawiającego: lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: .
Oferta otrzymana przez zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania (dotyczy ofert złożonych w formie papierowej; oferty przesłane elektronicznie, pozostaną bez odpowiedzi).
Wykonawcy, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowani, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postępowania wykonawca może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.”
A powinno być:
„Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku - „Formularz ofertowy”,
Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 23.02.2024r., do godz. 15:00 w siedzibie zamawiającego, tj. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie ul. Daszyńskiego 49, 69-200 Sulęcin osobiście lub pocztą na adres zamawiającego: lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: .
Oferta otrzymana przez zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania (dotyczy ofert złożonych w formie papierowej; oferty przesłane elektronicznie, pozostaną bez odpowiedzi).
Wykonawcy, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowani, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postępowania wykonawca może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.”
W zapytaniu sprostowano termin składania ofert.
Pozostała treść Zapytania ofertowego i załączników nie ulega zmianie.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kluszczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-15 07:37:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Rafał Fortuniak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-15 07:37:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Rafał Fortuniak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-15 07:37:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
393 raz(y)