Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o urzędzie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia
Informacja ogłoszona dnia 2022-12-01 18:18:24 przez Rafał Fortuniak
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o urzędzie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia Drukuj informację Informacja o urzędzie w tekście łatwym do czytania i zrozumienia
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kluszczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-01 18:17:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Fortuniak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-01 18:18:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Fortuniak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-01 18:18:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 198 raz(y) |