ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Skargi i wnioski

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2023-03-03 14:08:17 przez Rafał Fortuniak

Akapit nr - brak tytułu

ZASADY I TRYB PRZYJMOWANIA, ROZPATRYWANIA I ZAŁATWIANIA SKARG I WNIOSKÓW
 
1.  Interesantów  w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Dyrektor Centrum w poniedziałki w godzinach 10.00 do 12.00.
2. Informacja o dniach i godzinach przyjęć interesantów przez Dyrektora umieszczona jest w widocznym miejscu w siedzibie Centrum.
3. Skargi i wnioski podlegają wpisowi do rejestru.
4.  Rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się na zasadach określonych w KPA.
5. Odpowiedzi na skargi i wnioski udziela Dyrektor Centrum.
6. Pracownicy odpowiedzialni są za niezwłoczne przekazywanie Dyrektorowi wyjaśnień oraz dokumentacji niezbędnych do rozpatrzenia i załatwienia skarg i wniosków.
« powrót do poprzedniej strony