ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

2021-06-14 Ogłoszenie o naborze na stanowisko PSYCHOLOG-PEDAGOG

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-12-10 20:23:56 przez Rafał Fortuniak

Akapit nr - brak tytułu

PCPR.II. 261.10.2021
OGŁOSZENIE
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie informuje, iż poszukuje osoby na stanowisko PSYCHOLOG-PEDAGOG /UMOWA ZLECENIE 
  1. Niezbędne kwalifikacje:
  • ukończone studia wyższe magisterskie na  kierunku Psychologia,
  • posiadane kwalifikacje pedagogiczne
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • osoba nie jest, nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika
    z tytułu egzekucyjnego;
  • 2 letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym
  • Posiadanie co najmniej 2 – letniego stażu pracy,
  
  1. Wymagania dodatkowe:
 
  • Znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa, m.in.: ustawy o wspieraniu rodziny
     i systemie pieczy zastępczej; Kodeks Rodzinny  i Opiekuńczy; ustawy o pomocy społecznej;  ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie; ustawy o pracownikach samorządowych.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
  • Umiejętność podejmowania decyzji,
  • Wrażliwość oraz kierowanie się w podejmowanych działaniach dobrem dziecka,
  • Rzetelność, obowiązkowość, komunikatywność,
  • Mile widziane uprawnienia z zakresu socjoterapii, terapii rodzinnej, mediacji;
  1. Wykaz zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
  • udzielanie pomocy i wsparcia rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka
    w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej;
  • dokonywanie okresowej oceny sytuacji dziecka przebywającego w pieczy zastępczej,
  • kwalifikowanie kandydatów na rodziny zastępcze i rodzinne domy dziecka,
  • prowadzenie konsultacji, poradnictwa z osobami sprawującymi pieczę zastępczą i ich dziećmi oraz
    z dziećmi przebywającymi w rodzinach zastępczych,
  • sporządzenie diagnoz psycho-fizycznych dzieci umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej
  • prowadzenie konsultacji psychologiczno-pedagogicznych, poradnictwa i terapii z osobami sprawującymi pieczę zastępczą i ich dziećmi oraz z dziećmi przebywającymi w rodzinach zastępczych,
  • zapewnienie rodzinom zastępczym zawodowym i niezawodowym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka poradnictwa psychologiczno- pedagogicznego , które ma na celu zachowanie i wzmocnienie ich kompetencji oraz przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego,
  • udzielanie specjalistycznego poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego
    w zakresie pieczy zastępczej,
  • opiniowanie dziecka na potrzeby procedury adopcyjnej,
  • przeprowadzanie badań psychologicznych kandydatom do pełnienia funkcji rodziny   zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka oraz rodzinom zastępczym i osobom prowadzącym rodzinne domy dziecka,
  • przeprowadzanie badań pedagogicznych i psychologicznych oraz analizy, o której mowa w art. 42 ust. 7, dotyczących kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka
  • opiniowanie rodzin zastępczych oraz wydawanie opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka,
  • systematyczne prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykonywanych zadań zgodnie z przepisami
     i zasadami obowiązującymi w jednostce,
  • udział w posiedzeniach zespołu ds. rodzinnej pieczy zastępczej.
  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 
 
  • Wymiar czasu – umowa zlecenie
  • Umowa zlecenie na czas : od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
  • System pracy: zadaniowy tj. przeciętnie 6 godziny tygodniowo w pięciodniowym tygodniu pracy, rozliczanym w miesięcznym okresie rozliczeniowym 
  • Specyfika pracy: gotowość do wyjazdów służbowych, praca w godzinach popołudniowych,
  • Czas pracy Zleceniobiorcy wyznaczany będzie wymiarem jego zadań i kształtowany samodzielnie w taki sposób aby uwzględniał podstawowe normy czasu pracy, określone
    w Kodeksie Pracy oraz regulaminie pracy jednostki.
  • Miejsce pracy: teren powiatu sulęcińskiego ( siedziba jednostki, miejsca zamieszkania rodzin zastępczych, gabinet psychologa ),
  1. Wymagane dokumenty:
    • Podanie o przyjęcie na w/w stanowisko,
    • Życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej,
    • Dyplom ukończenia studiów wyższych, 
    • Dyplom posiadanych kwalifikacji pedagogicznych
    • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
    • Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (studia podyplomowe, specjalizacje, kursy, szkolenia ),
    • Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    • Oświadczenie o niekaralności (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia  zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego ),
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
Wymienione dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „REKRUTACJA – PSYCHOLOG-PEDAGOG” w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie przy ul. Daszyńskiego 49, elektronicznie na adres:   lub drogą pocztową (decyduje data wpływu do PCPR w Sulęcinie, nie data stempla pocztowego)  na niżej podany adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie
                                                   ul. Daszyńskiego 49, 69 – 200 Sulęcin
do dnia 22 grudnia 2021 r.   włącznie do godziny 12.00
W okresie do 2 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone
w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sulęcinie ponadto  informuje, iż odpowiedź na złożoną ofertę zostanie skierowana wyłącznie do osób, które spełniają wymogi, określone w ogłoszeniu.
Dokumentacja przesłana przez zainteresowanych, którzy nie spełniają wymogów wskazanych w ogłoszeniu zostanie po jej przeanalizowaniu zniszczona.
Wobec nieodsyłania dokumentacji proszę o przekazywanie jej w formie kserokopii.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony